کورونا کے پھیلاؤ میں تیزی، صوبوں کو ایس اوپیز کی خلاف ورزی پر سخت ایکشن لینے کی ہدایت

62

اسلام آباد : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے ملک میں کورونا کے پھیلاؤ پر اظہار تشویش کرتے ہوئے صوبوں کو ایس اوپیزکی خلاف ورزی پر سخت ایکشن اور کریک ڈاؤن کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اسد عمرکی زیرصدارت نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا اجلاس ہوا، صوبائی چیف سیکریٹریز نے ویڈیو لنک کے زریعے اجلاس میں شرکت کی۔.

اجلاس میں این سی اوسی نے ملک میں کورونا کے پھیلاؤ پر اظہار تشویش کرتے ہوئے کہا کورونامریضوں کےاسپتال داخلوں کی شرح میں اضافہ ہوا ، کورونا سے جاں بحق نصف مریضوں کا تعلق پنجاب سے ہے۔

VDO.AI

این سی او سی نے کورونا کا پھیلاؤروکنے کیلئے صوبوں کے کردار کی تعریف کرتے ہوئے ہدایت کی کہ صوبے کوروناایس اوپیزکی خلاف ورزی کرنیوالوں کیخلاف سخت ایکشن لیں اور ایس او پیزپرعملدرآمدنہ کرنیوالوں کیخلاف کریک ڈاؤن کئے جائیں۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا کہنا تھا کہ آزاد کشمیر، گلگت بلتستان جانیوالے سیاح ایس او پیز فالو کریں جبکہ صوبے ٹرانسپورٹ اور ہوٹلز میں ایس اوپیز پر عملدرآمد یقینی بنائیں، ایس اوپیز پر عدم عملدرآمد پر ٹوررازم سیکٹر بند کیا جاسکتا ہے۔

این سی اوسی نے بزرگ شہریوں کی بروقت کوروناویکسینیشن یقینی بنانےکی ہدایت کرتے ہوئے کہا کورونا وائرس سے جاں بحق ہونے والے بیشتر مریض ضعیف تھے۔

خیال رہے ملک میں کوروناکی تیسری لہرتشویشناک ہونے لگی ہے ، 24گھنٹوں میں کورونا مثبت آنےکی شرح 5.11 فیصد رہی جبکہ کورونا کے مزید29 مریضوں کاانتقال اور 2253 نئے کیسز رپورٹ سامنے آئے۔

Comments are closed.

Subscribe to Newsletter
close-link